مرهم زخم ها!
هر وقت رفتم داروخانه دارو بگیرم، بقیه پولمو چسب زخم گرفتم.........
یعنی اونا هم می دونن که چه قدر زخم هایمان زیاد است که هر دفعه به ما چسب زخم میدن؟!!
+ نوشته شده در چهارشنبه بیست و ششم تیر ۱۳۹۲ ساعت 22:58 توسط ابوالحسن کلاسنگیانی
|