هر وقت رفتم داروخانه دارو بگیرم، بقیه پولمو چسب زخم گرفتم.........

یعنی اونا هم می دونن که چه قدر زخم هایمان زیاد است که هر دفعه به ما چسب زخم میدن؟!!